Alanya Nöbetçi Acil Diş Kliniği

Alanya Nöbetçi Acil Diş Kliniği

Özel Nöbetçi Acil Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Temel Dental – Ağız ve Diş Polikliniği Nöbetçi Acil Diş Kliniği olarak kliniğimiz nöbetçi kalarak Antalya, Alanya ve beldelerinin ( Demirtaş, Mahmutlar, Payallar, Güzelbağ, Türkler, Avsallar, İncekum, Okurcalar, Kargıcak, Kestel, Tosmur, Oba, Cikcilli, Konaklı, Oba ve Emişbeleni ) Acil Diş, Dişçi, Nöbetçi Dişçi, Acil Dişçi, Açık Dişçi, Gece Açık Dişçi ihtiyacını karşılayabilmek için hizmet vermektedir.

Alanında uzman ve tecrübeli hekimlerimizden oluşan kadro ile diş tedavisi ve protez diş uygulamalarını tam donanımlı ve modern ortamlarda yapmaktayız. Hastalara uygulanan tedavilerde en temel prensibimiz sterilizasyondur. Tek kullanımlık olarak kullanılamayan tüm el aletleri, ayrıntılı bir temizliğin ardından otoklavda sterilizasyon işlemlerine tabi tutulmaktadır.

Nöbetçi diş kliniğinde ; Kanama, Enfeksiyon, Şiddetli ağrı ve Travmanın eşlik ettiği Acil Vakalara öncelikli hizmet verilir.

Diş ağrısı çekenler için;

Nöbetçi Diş Polikliniğimiz hafta içi 17:00 – 22:00 saatleri arasında, hafta sonu ise Cumartesi günü hizmet vermektedir. Nöbetçi kliniğimizde 1 Diş Hekimi ve 1 kayıt personeli görev yapmaktadır.

Nöbetçi Dişçi olarak kliniğimiz Pazar Günleri hariç  diğer günler açık olup tüm diş ve dişeti hastalıkları tedavisi ; Estetik Diş, zirkonyum Diş,Ortodonti Tedavisi,İmplant Diş,Porselen Diş,Yaprak Lamina,Diş Beyazlatma,Diş Temizletme,Bonding Uygulaması,Gülüş Tasarımı, Protez Diş, Sabit Protezler;Full Metal Protez,Metal Destekli Porselen Diş,Full Porselen Diş, Hareketli Protezler;Tam (Damak) Protez,Bölümlü Protez,Geçici (İmmediat) Protez,Diş / İmplant üstü Protez, Diş Tedavisi, Ağrısız Diş Çekimi,Cerrahi Diş Çekimi,Kanal Tedavisi,Diş Dolgusu,Kompozit Dolgu,Protez ve Dolgu Onarımı uygulaması hizmetleri vermektedir.