Uygulanan İşlemler ve Tedaviler

Temel Dental Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Diş hekimleri tarafından yaygın olarak uygulanan işlemler ve tedaviler hakkında bilgi edinin.

Ağız, Bakım, Ağız ve Diş Sağlığı konuları ve tedaviler

Bu sayfa ve bağlantılı sayfalarda Ağız sağlığı ve diş tedavileri hakkındaki konulara ilişkin bilgi verilmesi ve bu konuların anlaşılmasına katkıda bulunulması amaçlanmaktadır.

Bununla profesyonel tavsiye, tanı ya da tedavi amaçlanmamaktadır. Sağlık durumunuza ya da tedaviye yönelik tüm sorularınızı her zaman diş hekiminizin ya da alanında yetkin bir sağlık uzmanın tavsiyesine başvurun.

Diş hekiminizi ziyaret ettiğinizde nelerin sizi bekliyor olabileceğini öğrenmek için bir işlem ya da tedaviyi seçin.

Güzel görünüme sahip olmak, güzel konuşmak, sağlıklı diş dizisine bağlıdır

Temel Dental Uygulanan İşlemler ve Tedaviler

20 Yaş Dişi; Yirmilik Diş Çekimi hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz 20 Yaş Dişi; Yirmilik Diş Çekimi Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

20 Yaş Dişi; Yirmilik Diş Çekimi

Apikal – Kök Rezeksiyonu hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Apikal – Kök Rezeksiyonu Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Apikal – Kök Rezeksiyonu

Bruksizm ( Diş Gıcırdatma ) hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Bruksizm ( Diş Gıcırdatma ) Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Bruksizm ( Diş Gıcırdatma )

Diş Beyazlatma ( Bleaching ) hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Diş Beyazlatma ( Bleaching ) Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Diş Beyazlatma ( Bleaching )

Diş Estetiği hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Diş Estetiği Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Diş Estetiği

Diş Eti Hastalığı hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Diş Eti Hastalığı Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Diş Eti Hastalığı

Diş Protezi (Takma Diş) hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Diş Protezi (Takma Diş) Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Diş Protezi (Takma Diş)

Endodonti ( Kök Kanal Tedavisi ) hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Endodonti ( Kök Kanal Tedavisi ) Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Endodonti ( Kök Kanal Tedavisi )

Gingivitis hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Gingivitis Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Gingivitis

İmplant ( Dental İmplant ) hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz İmplant ( Dental İmplant ) Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

İmplant ( Dental İmplant )

Konservatif Diş Tedavisi – Diş Dolgusu hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Konservatif Diş Tedavisi – Diş Dolgusu Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Konservatif Diş Tedavisi – Diş Dolgusu

Oral Diagnoz hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Oral Diagnoz Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Oral Diagnoz

Ortodonti; Ortodontik Tedavi hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Ortodonti; Ortodontik Tedavi Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Ortodonti; Ortodontik Tedavi

Pedodonti – Çocuk Diş Hekimliği hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Pedodonti – Çocuk Diş Hekimliği Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Pedodonti – Çocuk Diş Hekimliği

Periodontoloji hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Periodontoloji Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Periodontoloji

Zirkonyum ve Laminate Kaplama hakkındaki bilgilere ulaşmak için Temel Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Uygulanan İşlemler ve Tedaviler sayfasını ziyaret edebilirsiniz Zirkonyum ve Laminate Kaplama Nedir, Belirtileri ve Tedavisi Hakkında Her Şey!

Zirkonyum ve Laminate Kaplama

Etik değerlerden ödün vermeden hastaların haklarını gözeten, ihtiyaç, istek ve beklentilerini karşılayan, ulaşılabilir, kesintisiz ve güvenilir sağlık hizmetini, çağdaş standartlarda sunan bir kuruluş olmaktır.

Sağlık hizmetinde; güveni, saygınlığı ve hastanın memnuniyetini temek ilke edinen, çalışanları ile bütünleşmiş, kurumsal kimliği ile öne çıkan ve ülkemizdeki sağlık hizmetlerinin ileriye taşınması yolunda lider bir sağlık kurumu olmaktır.

Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde, Eğitimli ve konusunda uzman personel ile zamanında, güvenilir ve izlenebilir teşhis, tedavi hizmetleri sunmak, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak ve sürekli gelişen bir kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.

• Güvenilirlik, liderlik, dürüstlük, mükemmellik, yenilikçilik
  • Takım çalışması
  • Hasta ve çalışan memnuniyeti
  • İnsan hakları ve yasalara uyum, tıbbi ve insani etiğe bağlılık
  • Çağdaşlık ve bilimsellik,
  • Her zaman ulaşılabilen ve sürekli hizmet, devamlılık
  • Çevresel bilinç,
  • Güler yüzlü ve yardımsever personel olmak, poliklinik değerlerimizdir.
  • Özgüvene sahip, çalışkan, eğitimli ve kendini geliştiren, deneyimli personel kadrosuyla çalışmak,
  • Hasta memnuniyetini ön planda tutarken hizmet kalitesini sürekli geliştirmek,
  • Hizmet aldığı tedarikçiler ile iyi ilişkiler içerisinde çalışmak,
  • Verdiği hizmeti zamanında, sistemli, planlı, en az hata ile yürütmek,
  • Tüm faaliyetleri kapsamında, geri dönüştürülebilir atıklarını değerlendirmeyi, sınırlı olan doğal kaynak kullanımlarını azaltmayı, çevreye zararlı atıklardan dolayı oluşacak kirliliği önlemeyi, canlı hayatı olumsuz etkilememeyi, çevreyi kirletmemek için gerekli tedbirleri almak,
  • Çalışanlarını, hasta ve yakınlarını oluşabilecek kaza ve tehlikelerden koruyan, güvenli bir ortam sağlamak,
  • Çalışanların ve hastaların sağlıklarının korunması için gereken her türlü önlemi almak,
  • Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak,
  • Faaliyetleri dolayısıyla sorumlusu olduğu yasalara ve mevzuatlara tavizsiz uymaktır.