Evde Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetleri

Merkezimizde başlatılan Evde Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetleri kişinin bulunduğu ev ortamında Evde Sağlık Ekibimiz tarafından yapılmaktadır.

Kimler Yararlanabilir?

Evde Ağız ve Diş Sağlığı Ekibimiz

Evde Ağız ve Diş Sağlığı Ekibimizde bir Diş Hekim, bir Hemşire, bir Diş Protez Teknisyeni ve bir şoför görev yapmaktadır.

Evde Sunulan Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetleri nelerdir?

Merkezimiz Evde Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetlerinde diş çekimi, sabit ve hareketli protez işlemleri yer almaktadır.

Diş Hekimlerimiz, muayeneleri sonucunda hastadan, mevcut hastalıkları ve genel durumu nedeniyle konsültasyon isteyebilir. Talep edilen konsültasyonların sonucuna göre hastaların tedavi işlemlerine devam edilir.

Hasta ve Yakınlarının Dikkat Etmesi Gereken Hususlar

Hastalarımıza daha iyi hizmet sunabilmek için, hastalarımızdan ya da hasta yakınlarından müracaat sırasında tedavisi için müracaat edilen hastaya ait, kimlik bilgileri, kronik hastalıkları ve varsa bunlara ait raporların bilgileri istenmektedir.

Evde Ağız ve Diş Sağlığı Ekibimiz Sağlık Bakanlığının belirlemiş olduğu tipte hazırlanmış özel kıyafetler giyerler.

Evde Ağız ve Diş Sağlığı Birimine Nasıl Başvurulur?

Alanya Özel Temel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Alanya Özel Temel Araştırma Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği'nde’de tedaviler, diş hekimliğinin tüm branşlarında doktora derecesine sahip veya uzman profesyonel diş hekimlerinden oluşan bir ekip tarafından yürütülmektedir. Bu da hastalarımıza, multi disipliner diş hekimliği yaklaşımı olarak tanımladığımız şekilde hizmet vermemizi sağlamaktadır.  BİZİ YAKINDAN TANIYIN →

BİZE ULAŞIN

Ağız ve Diş Tedavisi hakkında aklınıza takılan her türlü diş ve çene sağlığı problemleriniz için uzmanlarımıza danışabilirsiniz.

Mesaj gönder
Doktora Sor
Merhaba,
Size Nasıl yardımcı olabiliriz?