Apikal – Kök Rezeksiyonu

Apikal rezeksiyon, dişin kemik içinde bulunan kök ucundaki iltahaplı kısmın cerrahi olarak alınması işlemidir.

Bazen  dişe yapılan kanal tedavisi, iltahabın giderilmesinde tek başına yeterli olamaz, kök ucundaki abse ve kemik yıkımı büyümüye devam eder . Böyle bir durumla karşılaşınca cerrahi olarak hasarlı dokunun ve kök ucunun alınması gerekebilir.

Apikal rezeksiyon ameliyatı; lokal anestezi (iğneyle uyuşturma) altında, yaklaşık 30 dakika süren bir operasyondur. Dişetine küçük bir insizyon yapılır; enfekte dokuya ulaşılarak o bölge temizlenir sonra dikiş atılarak kapatılır.

Bunlar yapıldıktan sonra enfeksiyon iyileşir ve yeni kemik dokusu oluşması için zamana bırakılır.

Apikal Rezeksiyon hangi durumlarda yapılır?

• Diş kökünde kist oluşan vakalarda,
  • Diş kökünün yapısal veya şekilsel bozukluğu nedeniyle kanal tedavisi’nin tam yapılamaması,
  • Diş üzerinde çıkarılamayan bir restorasyonun varlığı nedeniyle kanal tedavisi yapılamaması,
  • Kanal Tedavisi sırasında alet kırıldıysa, kırılan aletin mutlaka çıkarılması gerekiyorsa, aleti çıkarmak amacıyla,
  • Yapılmış kanal tedavisine rağmen hastanın ağrısının devam ettiği durumlarda,
  • Diş kökünün kemik içerisindeki 1/3 uç kısmının kırılması durumlarında.

Alanya Özel Temel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak amacımız, teknolojik gelişmeleri takip ederek; bilimselliği ve güvenilirliği kanıtlanmış yöntemlerle hastalarımıza en doğru tedavi hizmetini sunabilmektir.
Bilimsellik, sterilizasyon, dürüstlük ve güleryüz temel hizmet prensiplerimizdir.

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI KONUSUNDA ÜCRETSİZ DANIŞMANINIZ

Alanya Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği - online randevu formu

RANDEVUNUZU PLANLAYIN

Ağız ve diş sağlığınızla ilgili tüm sorunlarınız için randevunuzu hemen planlayabilirsiniz.

Temel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği'ne ait tüm iletişim araçlarıyla bana ulaşmalarına izin veriyorum.

Doğru teşhis ve tedavi yöntemleri için röntgeninizi paylaşabilirsiniz.

Alanya, Özel Temel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak amacımız, teknolojik gelişmeleri takip ederek; bilimselliği ve güvenilirliği kanıtlanmış yöntemlerle hastalarımıza en doğru tedavi hizmetini sunabilmektir.

Özel Temel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Adres: Kestel mahallesi, Sahil Caddesi, No:21 ( Eski Kestel Belediyesi karşısı) Alanya, Antalya 07400 – Türkiye
Santral:
0242 518 1999
0552 544 1999

ALANYA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI POLİKLİNİĞİ’nden ONLİNE RANDEVU ALMAK İÇİN;

• Hafta Sonları ve Resmi Tatil Günlerine randevu verilmemektedir.
  • Bu randevu sistemi sadece uzman hekimlere (uzmanlık gerektiren muayene ve tedavilere) randevu almak için yapılmıştır.
  • Normal randevu almak istiyorsanız ALO +9 0242 518 1999 no’lu telefonumuzu aramanız veya web sitemizdeki ONLINE RANDEVU linkine tıklamanız gerekmektedir.

Web Sayfamızdan Online Randevu Alarak İşlemlerinizi Rahat Bir Şekilde Gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz Telefon Açarak yada E-mail ile Randevu Alabilirsiniz. Online Randevu Almak için formu doldurun.

Mesaj gönder
Doktora Sor
Merhaba,
Size Nasıl yardımcı olabiliriz?