Göz tembelliğinde ham bal mucizesi!

Göz tembelliğinde ham bal mucizesi!

Göz tembelliği olarak bilinen ambliyopi tedavisinde ham bal büyük önem taşıyor
Göz sağlığının korunması, sağlıklı ve mutlu bir hayat sürdürebilmek için büyük önem taşıyor. Özellikle şaşılık, çift görme gibi sorunlara sebep olan ve halk arasında göz tembelliği olarak bilinen ambliyopi, kişinin yaşam kalitesini düşürerek, hayatını olumsuz yönde etkiliyor. Görme gelişimi 7 yaşına kadar tamamlandığından, hastalığın çocukluk çağında tedavi edilmesi, başarıyı artırıyor. Tarih boyunca doğal ilaç olarak kullanılan ham bal ise, göz tembelliği tedavisinde, yaş faktörünü ortadan kaldırarak, tedavi sürecine yardımcı oluyor.
Tedavi Sürecine Doğal Destek
Ham balın içerisinde yer alan B vitamininin özellikle göz sağlığını korumaya yardımcı olduğunun altını çizen Honeyci unvanlı bal uzmanı Ahmet Bağran Aksoy, “Bal, tarih boyunca birçok medeniyette çeşitli hastalıkların tedavisinde doğal ilaç olarak kullanılmıştır. Birçok kişinin hayatını olumsuz yönde etkileyen göz tembelliğinin tedavisi de doğada bulunuyor. Doğadan gelen bir şifa olan ham bal; çeşitli enzim, mineral ve B vitamini başta olmak üzere içerisinde bulunan vitaminler ile göz tembelliği hastalığında, uygulanan tıbbi tedavi sürecine destek olarak kullanılıyor” diye konuştu.

kaynak: Göz tembelliğinde ham bal mucizesi!